KKK
-
Kindlustus
-
Kas Smart Care'i teenus tuleb aktiveerida?
Smart Care’i laiendatud garantii ja kindlustus aktiveeruvad teenuse soetamise ajal. Mingeid täiendavaid toiminguid ei ole vaja teha.
-
Kuidas teada saada, kas minu seadmel on kaitse?
Smart Care’i poliisi kehtivusaega saab hõlpsalt kontrollida sellel lehel. Samuti e-postkastis (e-posti aadressil, millega oma seadme soetamisel registreerisite).
-
Millistele seadmetele saab Smart Care'i teenuse soetada?
Smart Care’i teenuse saab soetada Apple iPhone’ile, iPadile, Watchile, Displayle, Macbookile ja kõrvaklappidele.
-
Kui pikaks ajaks saab Smart Care'i teenuse soetada?
Olenevalt teenuse tüübist võib kohalduda 12–36 kuu pikkune kaitse.
-
Kas kindlustuse ja/või laiendatud garantii saab soetada juba olemasolevale APPLE'i tootele?
Kindlustuse saab soetada toote ostmise ajal või kuni 30 päeva pärast toote ostukuupäeva. Laiendatud garantii saab soetada toote ostmise ajal või garantii kehtivusajal.
-
Mida teha kindlustusjuhtumi korral?
Kindlustusjuhtumi korral piisab sellest, kui toimetate oma seadme volitatud Apple’i teeninduskeskusesse. Meie hoolitseme kõige muu eest.
-
Kust saab alla laadida eeskirja kehtiva versiooni?
Eeskirja kehtiva versiooni saate alla laadida oma sertifikaadi lehelt. Klõpsake käsul „Laadi alla“.
-
Kus saab kindlustuslepingut sõlmida?
Kindlustuslepingu saab sõlmida kõigis meie partnerite ja esindajate salongides. Nende loendi leiate siit.
-
Kus kindlustuskaitse kehtib?
Toote kaitse kehtib kogu maailmas mis tahes reisi ajal tingimusel, et mis tahes remont või asendamine toimub Balti riikides Apple’i autoriseeritud teeninduskeskustes.
-
Milliste juhtumite vastu ei ole seadmed kindlustatud?
- Toote juhuslik kaotus või kadumine hooletuse tõttu, tahtlik rikkumine, normaalne kulumine või kosmeetilised kahjustused, mis ei mõjuta toote toimimist.
- Mehaanilised ja/või elektroonilised rikked sõltumata põhjusest.
- Muud kolmandate osapoolte või Apple’i kaubamärgi abitarvikud, lisatarvikud või välised seadmed, mis ei ole kindlustatud Apple’i toote osa.
- Remont või vahetus, millele kohaldub tootja garantii, Apple’i üheaastane piiratud garantii või laiendatud garantii.
- Väära seadistuse ja konfiguratsiooni parandamine.
- Korraline hooldus, tehnohooldus, puhastamine.
- Tarkvara ja andmete kahjustused või kaotus, tarkvara taastamine ja uuesti paigaldamine.
- Igasugune kaudne kahju.
- Igasugune kahju, mis tuleneb otseselt või kaudselt sõjast (välja kuulutatud või mitte), välisvaenlase tegevusest, vara konfiskeerimisest või hävitamisest mis tahes valitsuse, kohaliku või riikliku ametiasutuse korraldusel.
Kindlustuse alla mitte käivate juhtumite täielik loetelu on toodud SmartCare’i kindlustuseeskirjas.
-
Kas kindlustuslepingust on võimalik taganeda?
Kindlustuslepingu võib tühistada 14 päeva jooksul pärast selle ostu või vastavalt seadusest tulenevale korrale, kusjuures tasutud summa makstakse täies ulatuses tagasi. Võivad kohalduda lisatingimused, mis on esitatud SmartCare’i kindlustuseeskirjas.
-
Millisest hetkest hakkab kindlustuskaitse kehtima?
Kindlustuskaitse jõustub kindlustuskaitse soetamise hetkel ja kehtib kindlustuspoliisis kindlaks määratud aja. Kehtivusaega saab kontrollida, kui logite sertifikaadi lehele.
-
Mis aja jooksul saab kindlustust soetada?
30 päeva jooksul seadme soetamise päevast.
-
Kas Smart Care'i teenus tuleb aktiveerida?
-
Laiendatud garantii
-
Kas Smart Care'i teenus tuleb aktiveerida?
Smart Care’i laiendatud garantii ja kindlustus aktiveeruvad teenuse soetamise ajal. Mingeid täiendavaid toiminguid ei ole vaja teha.
-
Kuidas teada saada, kas minu seadmel on kaitse?
Smart Care’i poliisi kehtivusaega saab hõlpsalt kontrollida sellel lehel. Samuti e-postkastis (e-posti aadressil, millega oma seadme soetamisel registreerisite).
-
Millistele seadmetele saab Smart Care'i teenuse soetada?
Smart Care’i teenuse saab soetada Apple iPhone’ile, iPadile, Watchile, Displayle, Macbookile ja kõrvaklappidele.
-
Kui pikaks ajaks saab Smart Care'i teenuse soetada?
Olenevalt teenuse tüübist võib kohalduda 12–36 kuu pikkune kaitse.
-
Kas kindlustuse ja/või laiendatud garantii saab soetada juba olemasolevale APPLE'i tootele?
Kindlustuse saab soetada toote ostmise ajal või kuni 30 päeva pärast toote ostukuupäeva. Laiendatud garantii saab soetada toote ostmise ajal või garantii kehtivusajal.
-
Mida teha kindlustusjuhtumi korral?
Kindlustusjuhtumi korral piisab sellest, kui toimetate oma seadme volitatud Apple’i teeninduskeskusesse. Meie hoolitseme kõige muu eest.
-
Kust saab alla laadida eeskirja kehtiva versiooni?
Eeskirja kehtiva versiooni saate alla laadida oma sertifikaadi lehelt. Klõpsake käsul „Laadi alla“.
-
Kui kaua laiendatud garantii kehtib?
Laiendatud garantii kehtivusaeg valitakse teenuselepingu sõlmimisel ja selle pikkus võib oleneda seadmest.
-
Millised on garantii üldtingimused?
Garantiitingimusi kohaldatakse Apple’i eeskirjade kohaselt. Need leiate siit.
-
Kas garantiist on võimalik taganeda?
Laiendatud garantii saab tühistada 30 päeva jooksul pärast selle ostu või vastavalt seadusest tulenevale korrale, kusjuures tasutud summa makstakse täies ulatuses tagasi. Siin võivad kohalduda lisatingimused. Need leiate oma garantiilepingust.
-
Kas toote ostukuupäeva on võimalik muuta (sest märgitud kuupäev on vale)?
Seadme ostukuupäeva saab muuta 14 p jooksul alates selle soetamisest. Selleks logige sertifikaadi lehel sisse ja valige „Uuenda kuupäeva”. Kuupäeva uuendamiseks tuleb esitada ostu tõendava dokumendi koopia.
-
Kui ruttu kuupäeva muutus kinnitatakse?
Teie kuupäeva muutus kinnitatakse 48 tunni jooksul päringu esitamise päevast.
-
Kui pika aja jooksul saab laiendatud garantiid soetada?
Smart Care’i laiendatud garantiid saab soetada seni, kuni kehtib põhigarantii.
-
Millal jõustub Smart Care’i laiendatud garantii?
Smart Care’i laiendatud garantii hakkab kehtima siis, kui lõpeb teie toote garantiiaeg (äriklientidel 12 kuu ja eraklientidel 24 kuu möödudes ostukuupäevast).
-
Kas Smart Care'i teenus tuleb aktiveerida?
-
TeeninduskeskusedVolitatud partnerid ning ametlikud teenindus- ja teenusekeskused
-
Kust soetada?Volitatud Apple'i müügikohad