
SmartCare'i laiendatud garantii
Tahate rohkem kaitset, stabiilsust ja pikemat garantiid? Valige Smart Care.
Kindlus ja stabiilsus SmartCare'i garantiiga
- Ette nähtud kõikidele Apple'i seadmetele
- Operatiivne parandus
- Teenindus toimub Apple'i autoriseeritud keskustes
- Remondiks kasutatakse ainult originaalosi
- Klientide kõrge hinnang (üle 90% rahuleolevaid kliente)
Laiendatud garantii hind

1 aastaks | 2 aastaks | 3 aastaks | |
iPhone 16 Pro, 16 Pro Max | 79 € | 149 € | 189 € |
iPhone 15 Pro Max, 14 Pro Max, 13 Pro Max, 12 Pro Max, 11 Pro Max | 89 € | 149 € | 199 € |
iPhone 15 Pro, 14 Pro, 13 Pro | 75 € | 129 € | 179 € |
iPhone 16 Plus, 15 Plus, 14 Plus | 69 € | 119 € | 159 € |
iPhone 16 | 69 € | 109 € | 149 € |
iPhone 15, 14, 13, 12, 11 | 65 € | 119 € | 179 € |
iPhone 13 Mini, 12 Mini | 69 € | 119 € | 159 € |
iPhone SE2 | 35 € | 65 € | 89 € |

1 aastaks | 2 aastaks | 3 aastaks | |
iPad Pro 12.9” | 99 € | 159 € | 219 € |
iPad Pro 11” | 79 € | 129 € | 179 € |
iPad Air 13" | 79 € | 119 € | 159 € |
iPad Air 11" | 65 € | 99 € | 149 € |
iPad (9.–10. põlvkond) | 45 € | 69 € | 109 € |
iPad mini (6.–7. põlvkond) | 45 € | 69 € | 109 € |

1 aastaks | 2 aastaks | |
AirPods Max | 45 € | 79 € |
AirPods Pro 2 | 29 € | 49 € |
AirPods 4, 3, 2 | 29 € | 49 € |
Beats | 29 € | 39 € |

1 aastaks | 2 aastaks | |
Apple Watch Ultra, Ultra 2 | 69 € | 109 € |
Apple Watch Series 10, 9, 8 | 49 € | 79 € |
Apple Watch SE 2 | 35 € | 55 € |

1 aastaks | 2 aastaks | 3 aastaks | |
Mac Pro Tower | 259 € | 459 € | 599 € |
Macbook Pro 16 | 149 € | 229 € | 289 € |
Macbook Pro 14 | 129 € | 189 € | 249 € |
Macbook Air 15 M3, 15 M2 | 95 € | 169 € | 219 € |
Macbook Air 13 M3, 13 M2 | 89 € | 159 € | 199 € |
Macbook Air 13 | 89 € | 159 € | 199 € |
Mac Studio | 179 € | 249 € | 329 € |
iMac | 129 € | 179 € | 249 € |
Mac mini | 47 € | 89 € | 119 € |

1 aastaks | 2 aastaks | 3 aastaks | |
Pro Displays | 289 € | 459 € | 589 € |
Displays | 149 € | 229 € | 299 € |
Kontrollige oma sertifikaati
Ärge muretsege – teie seade on kõige kindlamates kätes. Kui tahate kontrollida laiendatud garantii või SmartCare'i kehtivusaega, sisestage Apple'i seadme unikaalne seerianumber või SmartCare'i sertifikaadi number ja oma e-posti aadress, millega seadme registreerisite.

Mida teha kindlustusjuhtumi korral?
Te peate hiljemalt 30 päeva jooksul pärast juhtumit pöörduma lähimasse teeninduskeskusesse. Nende aadressid leiate siit.
Kõige muu eest hoolitseme meie.
Rikkusite kogemata oma seadme?
Tänu ühele lihtsamale teenindusprotsessile kulgeb kogu remondiprotsess väga kergesti ja sujuvalt. Teil tuleb vaid:
- toimetada seade Apple’i autoriseeritud teeninduskeskusesse;
- sellele järele tulla, kui olete saanud teate, et seade on parandatud.
Tähelepanu! Kindlustusjuhtumi korral võtke seadet kohale tuues kindlasti kaasa seadme ostudokument ja teavitage meid sellest, et teil on SmartCare’i kindlustus.
KKK
-
Kas Smart Care'i teenus tuleb aktiveerida?
Smart Care’i laiendatud garantii ja kindlustus aktiveeruvad teenuse soetamise ajal. Mingeid täiendavaid toiminguid ei ole vaja teha.
-
Kuidas teada saada, kas minu seadmel on kaitse?
Smart Care’i poliisi kehtivusaega saab hõlpsalt kontrollida sellel lehel. Samuti e-postkastis (e-posti aadressil, millega oma seadme soetamisel registreerisite).
-
Millistele seadmetele saab Smart Care'i teenuse soetada?
Smart Care’i teenuse saab soetada Apple iPhone’ile, iPadile, Watchile, Displayle, Macbookile ja kõrvaklappidele.
-
Kui pikaks ajaks saab Smart Care'i teenuse soetada?
Olenevalt teenuse tüübist võib kohalduda 12–36 kuu pikkune kaitse.
-
Kas kindlustuse ja/või laiendatud garantii saab soetada juba olemasolevale APPLE'i tootele?
Kindlustuse saab soetada toote ostmise ajal või kuni 30 päeva pärast toote ostukuupäeva. Laiendatud garantii saab soetada toote ostmise ajal või garantii kehtivusajal.
-
Mida teha kindlustusjuhtumi korral?
Kindlustusjuhtumi korral piisab sellest, kui toimetate oma seadme volitatud Apple’i teeninduskeskusesse. Meie hoolitseme kõige muu eest.
-
Kust saab alla laadida eeskirja kehtiva versiooni?
Eeskirja kehtiva versiooni saate alla laadida oma sertifikaadi lehelt. Klõpsake käsul „Laadi alla“.
-
Kui kaua laiendatud garantii kehtib?
Laiendatud garantii kehtivusaeg valitakse teenuselepingu sõlmimisel ja selle pikkus võib oleneda seadmest.
-
Millised on garantii üldtingimused?
Garantiitingimusi kohaldatakse Apple’i eeskirjade kohaselt. Need leiate siit.
-
Kas garantiist on võimalik taganeda?
Laiendatud garantii saab tühistada 30 päeva jooksul pärast selle ostu või vastavalt seadusest tulenevale korrale, kusjuures tasutud summa makstakse täies ulatuses tagasi. Siin võivad kohalduda lisatingimused. Need leiate oma garantiilepingust.
-
Kas toote ostukuupäeva on võimalik muuta (sest märgitud kuupäev on vale)?
Seadme ostukuupäeva saab muuta 14 p jooksul alates selle soetamisest. Selleks logige sertifikaadi lehel sisse ja valige „Uuenda kuupäeva”. Kuupäeva uuendamiseks tuleb esitada ostu tõendava dokumendi koopia.
-
Kui ruttu kuupäeva muutus kinnitatakse?
Teie kuupäeva muutus kinnitatakse 48 tunni jooksul päringu esitamise päevast.
-
Kui ruttu kuupäeva muutus kinnitatakse?
Teie kuupäeva muutus kinnitatakse 48 tunni jooksul päringu esitamise päevast.
-
Kui pika aja jooksul saab laiendatud garantiid soetada?
Smart Care’i laiendatud garantiid saab soetada seni, kuni kehtib põhigarantii.
-
Millal jõustub Smart Care’i laiendatud garantii?
Smart Care’i laiendatud garantii hakkab kehtima siis, kui lõpeb teie toote garantiiaeg (äriklientidel 12 kuu ja eraklientidel 24 kuu möödudes ostukuupäevast).
Kuidas garantiid osta?
Uuele või kasutatud seadmele* saab laiendatud garantii soetada otse Apple’i autoriseeritud esindajatelt. Meie partnerite loendi leiate siit.