
SmartCare'i kindlustus
Kui te ei veeda minutitki oma Apple'i seadmeteta, kandke hoolt selle eest, et oleksite iga juhtumi vastu kindlustatud.
SmartCare'i kindlustus kaitseb sind ootamatuste korral
- Varguskaitse
- Veekahjustuskaitse
- Mehaanilise kahjustuse kaitse
- Fikseeritud hinnakujundus kõigile seadmetele
- Me kasutame originaalosi või asendame seadme uuega
- Piiramatu juhtumite arv kuni seadme väärtuseni
- Teenus on saadaval kõikidele klientidele (äri- ja eraklientidele)
SmartCare'i kindlustuse hind

1 aastaks* | 2 aastaks* | |
iPhone 16 Pro, 16 Pro Max | 166 € | 270 € |
iPhone 15 Pro Max, 14 Pro Max,13 Pro Max, 12 Pro Max, 11 Pro Max | 127 € | 207 € |
iPhone 15 Pro, 14 Pro, 13 Pro | 127 € | 207 € |
iPhone 16 Plus | 149 € | 243 € |
iPhone 15 Plus,14 Plus | 111 € | 183 € |
iPhone 16 | 127 € | 207 € |
iPhone 16e, 15, 14, 13, 12, 11 | 95 € | 159 € |
iPhone 13 mini, 12 mini | 95 € | 159 € |
iPhone SE2 | 47 € | 87 € |
* Kohaldatav omavastutus:
- Remondi korral 60 €
- Hävimise või varguse korral 10% kindlustuspoliisi ostmise ajal kehtinud seadme jaehinnast

1 aastaks* | 2 aastaks* | |
iPad Pro 12.9” | 87 € | 143 € |
iPad Pro 11” | 76 € | 127 € |
iPad Air 13" | 68 € | 107 € |
iPad Air 11" | 55 € | 87 € |
iPad | 47 € | 71 € |
iPad mini (6.–7. põlvkond) | 47 € | 71 € |
* Kohaldatav omavastutus:
- Remondi korral 60 €
- Hävimise või varguse korral 10% kindlustuspoliisi ostmise ajal kehtinud seadme jaehinnast

1 aastaks* | 2 aastaks* | |
AirPods Max | 31 € | 55 € |
AirPods Pro 2 | 23 € | 39 € |
AirPods 4, 3, 2 | 23 € | 39 € |
Beats | 23 € | 39 € |
* Kohaldatav omavastutus:
- Remondi korral 60 €
- Hävimise või varguse korral 10% kindlustuspoliisi ostmise ajal kehtinud seadme jaehinnast

1 aastaks* | 2 aastaks* | |
Apple Watch Ultra, Ultra 2 | 63 € | 103 € |
Apple Watch Series 10, 9, 8 | 47 € | 79 € |
Apple Watch SE 2 | 36 € | 60 € |
* Kohaldatav omavastutus:
- Remondi korral 60 €
- Hävimise või varguse korral 10% kindlustuspoliisi ostmise ajal kehtinud seadme jaehinnast

1 aastaks* | 2 aastaks* | 3 aastaks* | |
Mac Pro Tower | 199 € | 342 € | 478 € |
Macbook Pro 16 | 159 € | 279 € | 398 € |
Macbook Pro 14 | 111 € | 191 € | 271 € |
Macbook Air 15 M Series | 95 € | 159 € | 231 € |
Macbook Air 13 M Series | 79 € | 143 € | 199 € |
Macbook Air 13 | 72 € | 127 € | 183 € |
Mac Studio | 71 € | 119 € | 167 € |
iMac | 71 € | 111 € | 167 € |
Mac mini | 47 € | 79 € | 111 € |
* Kohaldatav omavastutus:
- Remondi korral 120 €
- Hävimise või varguse korral 10% kindlustuspoliisi ostmise ajal kehtinud seadme jaehinnast

1 aastaks* | 2 aastaks* | 3 aastaks* | |
Pro Displays | 183 € | 318 € | 454 € |
Displays | 55 € | 87 € | 127 € |
* Kohaldatav omavastutus:
- Remondi korral 120 €
- Hävimise või varguse korral 10% kindlustuspoliisi ostmise ajal kehtinud seadme jaehinnast
Kontrollige oma sertifikaati
Ärge muretsege – teie seade on kõige kindlamates kätes. Kui tahate kontrollida laiendatud garantii või SmartCare'i kehtivusaega, sisestage Apple'i seadme unikaalne seerianumber või SmartCare'i sertifikaadi number ja oma e-posti aadress, millega seadme registreerisite.

Mida teha kindlustusjuhtumi korral?
Te peate hiljemalt 30 päeva jooksul pärast juhtumit pöörduma lähimasse teeninduskeskusesse. Nende aadressid leiate siit.
Kõige muu eest hoolitseme meie.
Seade varastati?
- Kõigepealt teavitage politseid ning paluge operaatoril blokeerida SN- ja IMEI-number.
- Seejärel teavitage toimunust päringuvormi kaudu meid. Päringuvormi leiate siit.
Lisaks esitage kindlasti politsei väljastatud tõend juhtumi kohta ja operaatori kinnitus IMEI blokeerimise kohta.
Rikkusite kogemata oma seadme?
Seadme remondiprotsess on ülimalt lihtne ja sujuv. Teil tuleb vaid:
- toimetada seade Apple’i autoriseeritud teeninduskeskusesse;
- sellele järele tulla, kui olete saanud teate, et seade on parandatud.
Tähelepanu! Kindlustusjuhtumi korral võtke seadet kohale tuues kindlasti kaasa seadme ostudokument ja teavitage meid sellest, et teil on SmartCare’i kindlustus.
KKK
-
Kas Smart Care'i teenus tuleb aktiveerida?
Smart Care’i laiendatud garantii ja kindlustus aktiveeruvad teenuse soetamise ajal. Mingeid täiendavaid toiminguid ei ole vaja teha.
-
Kuidas teada saada, kas minu seadmel on kaitse?
Smart Care’i poliisi kehtivusaega saab hõlpsalt kontrollida sellel lehel. Samuti e-postkastis (e-posti aadressil, millega oma seadme soetamisel registreerisite).
-
Millistele seadmetele saab Smart Care'i teenuse soetada?
Smart Care’i teenuse saab soetada Apple iPhone’ile, iPadile, Watchile, Displayle, Macbookile ja kõrvaklappidele.
-
Kui pikaks ajaks saab Smart Care'i teenuse soetada?
Olenevalt teenuse tüübist võib kohalduda 12–36 kuu pikkune kaitse.
-
Kas kindlustuse ja/või laiendatud garantii saab soetada juba olemasolevale APPLE'i tootele?
Kindlustuse saab soetada toote ostmise ajal või kuni 30 päeva pärast toote ostukuupäeva. Laiendatud garantii saab soetada toote ostmise ajal või garantii kehtivusajal.
-
Mida teha kindlustusjuhtumi korral?
Kindlustusjuhtumi korral piisab sellest, kui toimetate oma seadme volitatud Apple’i teeninduskeskusesse. Meie hoolitseme kõige muu eest.
-
Kust saab alla laadida eeskirja kehtiva versiooni?
Eeskirja kehtiva versiooni saate alla laadida oma sertifikaadi lehelt. Klõpsake käsul „Laadi alla“.
-
Kus saab kindlustuslepingut sõlmida?
Kindlustuslepingu saab sõlmida kõigis meie partnerite ja esindajate salongides. Nende loendi leiate siit.
-
Kus kindlustuskaitse kehtib?
Kus kindlustuskaitse kehtib? Toote kaitse kehtib kogu maailmas mis tahes reisi ajal tingimusel, et mis tahes remont või asendamine toimub Balti riikides Apple’i autoriseeritud teeninduskeskustes.
-
Milliste juhtumite vastu ei ole seadmed kindlustatud?
- Toote juhuslik kaotus või kadumine hooletuse tõttu, tahtlik rikkumine, normaalne kulumine või kosmeetilised kahjustused, mis ei mõjuta toote toimimist.
- Mehaanilised ja/või elektroonilised rikked sõltumata põhjusest.
- Muud kolmandate osapoolte või Apple’i kaubamärgi abitarvikud, lisatarvikud või välised seadmed, mis ei ole kindlustatud Apple’i toote osa.
- Remont või vahetus, millele kohaldub tootja garantii, Apple’i üheaastane piiratud garantii või laiendatud garantii.
- Väära seadistuse ja konfiguratsiooni parandamine.
- Korraline hooldus, tehnohooldus, puhastamine.
- Tarkvara ja andmete kahjustused või kaotus, tarkvara taastamine ja uuesti paigaldamine.
- Igasugune kaudne kahju.
- Igasugune kahju, mis tuleneb otseselt või kaudselt sõjast (välja kuulutatud või mitte), välisvaenlase tegevusest, vara konfiskeerimisest või hävitamisest mis tahes valitsuse, kohaliku või riikliku ametiasutuse korraldusel.
Kindlustuse alla mitte käivate juhtumite täielik loetelu on toodud SmartCare’i kindlustuseeskirjas.
-
Kas kindlustuslepingust on võimalik taganeda?
Kindlustuslepingu võib tühistada 14 päeva jooksul pärast selle ostu või vastavalt seadusest tulenevale korrale, kusjuures tasutud summa makstakse täies ulatuses tagasi. Võivad kohalduda lisatingimused, mis on esitatud SmartCare’i kindlustuseeskirjas.
-
Millisest hetkest hakkab kindlustuskaitse kehtima?
Kindlustuskaitse jõustub kindlustuskaitse soetamise hetkel ja kehtib kindlustuspoliisis kindlaks määratud aja. Kehtivusaega saab kontrollida, kui logite sertifikaadi lehele.
-
Mis aja jooksul saab kindlustust soetada?
30 päeva jooksul seadme soetamise päevast.
Kuidas kindlustust osta?
Uuele või kasutatud seadmele* saab kindlustuse soetada otse Apple’i autoriseeritud esindajatelt. Meie partnerite loendi leiate siit.